مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 06:052021-08-29اقتصادي

بهره برداری از 8 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد  در گراش


8 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد شهرستان گراش به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با هفته دولت 8 واحد مسکونی ویژه مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستاهای خلیلی، فداغ، بشیر آباد و زینل آباد شهرستان گراش به بهره برداری رسید.

فرماندار گراش در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: این واحدهای مسکونی با زیربنای میانگین 90 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 200 میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی، بنیاد مسکن، کمیته امداد و خیرین ساخته شده است.

مجید غلام پور ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: انعکاس خدمات دولت تبیین دستاوردهای نظام است و خدمات نظام باید در راستای امیدآفرینی، اعتمادسازی و آگاهی بخشی به جامعه تشریح شود.

وی با قدردانی از خدمات ارزنده کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان گراش ابراز کرد: یکی از برنامه های کمیته امداد برای یاری رساندن به محرومان در شرایط سخت اقتصادی، ساخت مسکن و مقاوم سازی منازل آنهاست.

فرماندار گراش اضافه کرد: در شرایط خاص کنونی که کشور با تحریم های ناجوانمردانه روبرو است از طرفی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) گراش در سال جاری برای ساخت 50 خانه مددجویی با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان مشارکت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 8 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد  در گراش

بهره برداری از 8 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد  در گراش